Opći uvjeti poslovanja

Dobrodošli u našu internet trgovinu Hello-doo.hr

Radno vrijeme internet trgovine je 24 sata na dan i 7 dana u tjednu.

Opći uvjeti poslovanja internet trgovine hello-doo.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i na temelju međunarodnih kodeksa online poslovanja.
Internetskom trgovinom hello-doo.hr upravlja tvrtka Hello doo (u daljnjem tekstu “ponuđač”). Savjetujemo vam, da prije upotrebe internetske stranice pažljivo pročitate ove opće uvjete. Prilikom registracije na internetsku stranicu kupac dobije korisničko ime, koje je jednako kao i njegova e-mail adresa i lozinku. Postupkom registracije posjetilac internetske stranice postaje kupac i dobiva pravo kupnje. Samim korištenjem internetske stranice kupac se automatski slaže sa općim uvjetima navedenim u daljnjem tekstu. Članovi internet trgovine imaju dostupne posebne pogodnosti kao što su Akcijska ponuda i Posebna ponuda. Svi osobni podaci strogo su zaštićeni.
Ponuđač zadržava pravo promjene uvjeta na internetskoj stranici hello-doo.hr ne bilo kada i bez prethodnog obavještavanja. Sve promjene su obvezujuće za kupce; zato vam savjetujemo da redovito pratite Uvjete poslovanja.

CIJENE

Sve cijene u internet trgovini hello-doo.hr su navedene u HRK i ne uključuju PDV. PDV se obračunava kod procesa narudžbe.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca je ugovoren u trenutku, kada ponuđač potvrdi narudžbu (kupac dobije poruku putem elektroničke pošte o statusu Narudžba potvrđena). Od tog su trenutka sve cijene i drugi uvjeti fiksni, i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.

NAČINI PLAĆANJA

• Plaćanje pouzećem kod dostave
Kupac plati dostavljaču u gotovini, prilikom dostave narudžbe na adresu kupca.
• Plaćanje putem predračuna na račun prodavača
Narudžbu možete platiti putem predračuna na transakcijski račun prodavača.

Plaćanje karticama
Narudžbu možete platiti svojom karticom u sigurnom serverskom okruženju.

TROŠKOVI POŠTARINE

Prodavač je dužan na temelju narudžbe odabrati i zagarantirati čim niže troškove slanja pošiljke.
Kupac je dužan snositi troškove slanja narudžbe poduzećem osim u slijedećim primjerima:
• kod narudžbe artikala koji imaju pored opisa napomenu: “poštarina uključena u cijenu” ili “besplatna dostava“;
• poštarina je za sve (navedene) artikle besplatna;
• u slučaju da je prethodno bilo drugačije dogovoreno između kupca i prodavača;
• u slučaju da kupac želi snositi troškove poštarine putem predračuna zajedno sa računom za naručene artikle;
• troškovi pripreme i slanja pošiljki besplatni su za sve artikle.

NARUDŽBA ROBE

Kupac može željene artikle naručiti putem telefona, elektroničke pošte ili putem interneta na internetskoj stranici trgovine.
Ispravke ili dodatke narudžbi možete nam slati putem elektroničke pošte ili putem telefona. Podaci o sklopljenom ugovoru ili o ugovorenoj narudžbi pohranjeni su kod tvrtke Hello doo. Kupac može najlakše do ugovora doći prethodnom provjerom putem svoje elektroničke pošte.

POSTUPAK KUPNJE ILI NARUDŽBE

Prije početka narudžbe, posjetitelj internetske trgovine može se registrirati kao korisnik ili kupovati kao gost. Nakon registracije korisnik može započeti postupak narudžbe.
Koraci kupnje/naručivanja:

  1. korak: Kupac u internetskoj trgovini pronađe željene artikle, odabere njihovu količinu, te ih doda u košaricu. Pokaže se sadržaj košarice, gdje možete kliknuti za završetak kupnje. Tada upišete vaše korisničko ime i zaporku ili se možete ponovo registrirati. Zatim izaberete željeni način dostave, odaberete način plaćanja, te potvrdite narudžbu.
  2. korak: Nakon potvrde narudžbe kupac dobiva obavijest elektroničkom poštom da je narudžba prihvaćena.
  3. korak: Ako kupac narudžbu ne obustavi, ona ide u daljnju obradu. Kad prodavač pregleda narudžbu, provjeri raspoloživost naručenih artikala, može narudžbu potvrditi ili s razlogom odbiti. Kod potvrde narudžbe trgovac obavijesti kupca putem elektroničke pošte o predviđenom datumu dostave. Ugovor između kupca i prodavača o kupnji naručenih artikala time je neprekidno sklopljen.

Dodatna objašnjena o kupovini i uporabi svih proizvoda

Prije uporabe, svaki je proizvod potrebno testirati na za to predviđen način. Ukoliko niste sigurni na koji bi način to napravili, ili niste sigurni da je proizvod siguran za korištenje, te mislite da može učiniti štetu po zdravlje ili okoline, molimo Vas da proizvod ne koristite, te da o tome obavijestite prodavača I vratite mu proizvod. Sve proizvode koje koristite po Vašem nahođenju koristite NA VLASTITU ODGOVORNOST.

Nastojimo napraviti detaljnije i pravilnije opise ispod slika. Unatoč tome, ne možemo Vam garantirati da su svi navedeni podaci proizvoda ispod slika točni.

Slike na stranici su simbolične.

PREKID NARUDŽBE
Posjetitelj internetske stranice može narudžbu obustaviti u roku od 2 sata nakon sklapanja narudžbe putem elektroničke pošte ili telefona.
U elektroničkoj pošti obavezno navedite sljedeće podatke:
U naslovu poruke: ‘Prekid narudžbe’
U sadržaju poruke: a) ime artikla b) ime i prezime kupca c) adresa kupca (adresa isporuke)

NABAVA ROBE
Ako je roba raspoloživa na zalihama, trgovac će robu u roku nekoliko dana (najviše 3 radna dana) primjereno zapakirati i poslati kupcu na kućnu adresu. Uz naručene artikle kupac dobiva i račun. U izvanrednom slučaju kada robe nema na zalihama, i ona ne bude dostupna u propisanom roku kupac će o tome biti obaviješten putem e-maila ili telefona.
Dostava se provodi preko ugovorenog partnera Pošte Hrvatske. Dostava vrijedi za područje Republike Hrvatske.

PROPISI O PREKIDU/OBUSTAVI UGOVORA – POSTUPAK ŽALBE

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, stranka može u roku od 14 dana nakon primitka pošiljke (na kontaktni e-mail: info@hello-doo.hr) javiti da obustavlja ugovor ili narudžbu, bez prethodnog obrazloženja svoje odluke. Jedini trošak, koji kupac snosi u slučaju obustave ugovora, jest neposredni trošak vraćanja robe (trošak poštarine plati kupac). Potrošač treba robu vratiti prodavaču najkasnije u roku 14 dana nakon poruke o prekidu ugovora. Preporučujemo, da nas prije povratka robe obavijestite na adresu elektroničke pošte ili nas nazovete putem telefona, da se dogovorimo o najboljem načinu vraćanja narudžbe. Pošiljke sa otkupninom ne prihvaćamo.
Propis o prekidu ugovora i povratu naknade sukladno s 43. člankom ili obavijest ako tog prava nema – u slučaju obustave ugovora tvrtka je dužna odmah ili najkasnije u roku 14 dana nakon zaprimanja obavijesti o prekidu ugovora vratiti sve primljene uplate. Ako je kupac već primio robu i odustane od ugovora, dužan ju je vratiti ili izručiti tvrtki ili osobi, koju je tvrtka ovlastila za primanje robe odmah ili najkasnije u roku 14 dana nakon obavijesti o obustavi; osim ako tvrtka ponudi, da sama preuzme vraćenu robu. Računa se da je kupac pravovremeno vratio robu samo ako ju pošalje prije isteka roka od 14 dana.
Tvrtka može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok potrošač ne dostavi dokaz, da je robu poslao natrag. Osim u slučaju da tvrtka ponudi mogućnost, da sama preuzme robu.

UPOZORENJE!

Mogućnost obustave ugovora NE vrijedi za pravne osobe. Kupac koji prekine ugovor ili narudžbu, treba robu vratiti neoštećenu u originalnom pakiranju i u nepromijenjenoj količini. U slučaju da je ustanovljeno da je nastalo fizičko oštećenje robe ili da količina ne odgovara izvornoj – kupac je dužan nadoknaditi nastalu štetu.
Obustavu ugovora nije moguće izvršiti u navedenim slučajevima:
• ako je roba oštećena, zaprljana ili su vidljivi znakovi uporabe (fizička oštećenja, dodir s tekućinom);

Potrošač može prije konačne potvrde narudžbe provjeriti pravilnost te narudžbe; gdje mu je omogućen kompletan pregled narudžbe uključujući količinu i cijenu, te mogućnost ispravaka pogrešaka. Tek potvrdom tog koraka potvrđuje se izvršavanje narudžbe.

STVARNA GREŠKA

Kada je greška stvarna? U slučaju kad:
Artikl nema svojstva, koja su potrebna za njegovu normalnu upotrebu ili za promet
Artikl nema svojstva, koja su potrebna za posebnu upotrebu, za koju ga kupac kupuje, a prodavač je bio uoznat ili bi trebao znati za nju.
Artikl nema svojstva ili kvalitete, koje su bila izričito ili prešutno dogovorene ili ugovorene.
Kada je prodavač izručio artikl, koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model bio pokazan samo za informativne svrhe.

Kako se provjerava prikladnost artikla?
Provjerava se u usporedbi sa drugim, netaknutim artiklom iste vrste, ali i sa izjavom proizvođača ili deklaracijom na samom artiklu.
Kako se može prijaviti stvarna greška?
Kupac nas treba o mogućim stvarnim greškama obavijestiti zajedno sa točnim opisom greške u zakonski dogovorenom roku. Kupac nam treba omogućiti i pregled artikla.
Propise i pravo prijave stvarnih greški preciznije uređuju odredbe u Zakonu o zaštiti potrošača.

KODEKS PONAŠANJA
Nema kodeksa ponašanja.

POVRAT NOVCA
Ako je kupac od narudžbe ili ugovora odustao sukladno s uvjetima za prekid, prodavač mu je dužan vratiti novac putem transakcijskog računa najkasnije u roku 14 dana nakon primitka artikla. Ne provodimo gotovinski povrat novca.

GARANCIJA
Artikli imaju garanciju ako je tako navedeno na garancijskom listu ili na računu. Garancija je važeća ako je upotreba bila u skladu sa uputama na garancijskom listu i artikl vraćen zajedno sa računom. Informacija o garanciji je navedena i na stranici gdje je artikl prezentiran. Ako informacije o garanciji nema, artikl nema garancije ili podatak u tom trenutku nije poznat. U tom slučaju kupac može kontaktirati prodavača, koji će predočiti ažurirane informacije. Garancija vrijedi samo za “skrivene” greške, koje nastaju bez utjecaja korisnika. Garancija ne vrijedi ako prodavač utvrdi da je došlo do mehaničkog oštećenja ili kod dodira sa tekućinom.
Proizvod će se zamijeniti novim u slučaju da servis ili popravak nije moguć. Proizvod ćemo proslijediti na ovlašteni servis, gdje će popraviti nastale greške ili oštećenja.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
Prodavač se obvezuje o trajnoj zaštiti svih osobnih podatka korisnika. Sklopljen prodajni ugovor bit će pohranjen u elektroničkom obliku kod tvrtke Hello doo Prodavač će osobne podatke upotrebljavati isključivo za potrebe ispunjenja narudžbe (slanje informativnih materijala, ponuda, računa) i ostalu potrebnu komunikaciju. Korisnikovi podaci ni u kakvom slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama. Za zaštitu o sigurnosti osobnih podatka odgovoran je i korisnik sam; na takav način da čuva sigurnost svog korisničkog imena i zaporke, te upotrebljava dobru programsku (antivirusnu) zaštitu svog računala.

MIŠLJENJA/KOMENTARI KORISNIKA
Mišljenja ili komentari korisnika i recenzije artikla koje kupci napišu, dio su funkcionalnosti trgovine koje su namijenjene korisničkoj zajednici. Ponuđač omogućuje da mišljenja napiše bilo koji registrirani korisnik trgovine, kao i da ih ponuđač pregleda prije konačne objave. Ponuđač neće objaviti mišljenja ili postove koji su na bilo koji način uvredljivi, opsceni ili prema mišljenju ponuđača ne nude koristi drugim korisnicima ili posjetiteljima.
Iznošenjem mišljenja ili komentara korisnik se izričito slaže s uvjetima upotrebe i ponuđaču daje dozvolu za objavu dijela ili cijelog teksta u svim elektroničkim i drugim medijima. Ponuđač ima pravo sadržaj teksta upotrebljavati neograničeno vrijeme i za bilo koje namjene, koje su u poslovnom interesu ponuđača, uključujući objavom u reklamama ili drugim vidovima marketinškog komuniciranja. Autor mišljenja/komentara istovremeno izjavljuje i garantira, da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava na napisano mišljenje i komentare te da sva prava neisključivo i bez vremenskih ograničenja prenosi na ponuđača.

Privatnost i kolačići
Osobni podaci naših korisnika su jedno od područja u koje smo usmjereni, da posvećujemo brigu i pažnju. Pobrinemo se, da su svi zahtjevi ne samo postignuti nego i prevladani, jer mi razumijemo senzitivnu prirodu ovog područja.

Voditelj internet trgovine hello-doo.hr, Hello doo radi u skladu sa zakonom o zaštiti osobnih podataka ( NN 71/14, 118/14, 154/14 ) i obvezuje se zaštititi osobne podatke svojih korisnika.

Za potrebe poslovanja hello-doo.hr prikuplja slijedeće korisnikove podatke:

Trgovac mora za pružanje usluga koje nudi, prikupiti korisnikove slijedeće podatke:

ime i prezime;
adresu za dostavu;
Firmu ili naziv pravne osobe ( ukoliko je korisnik pravna osoba );
Porezni broj za pravne osobe ( ukoliko je korisnik pravna osoba);
Adresa elektronske pošte (korisničko ime);
lozinku u kodiranom obliku;
Kontaktni telefonski broj ;
druge podatke, ako jih korisnik prostovoljno unese u obrazce u internet trgovini;
druge podatke, koje korisnik prostovoljno kasnije doda u svoj profil.
Za ispravnost, potpunost i ažurnost podatka koji su unešeni sa strane korisnika, trgovac nije odgovoran.

Kako bi se osigurala sigurnost, prikupljamo i IP adrese naših korisnika. Svakom korisniku se na početku dodjeljuje kolačić sesije i za identifikaciju i praćenje košarice. Na vašem računalu može kupinakit.online pohraniti i druge kolačiće, kao identifikacijski broj korisnika u šifriranom obliku ( za identifikaciju korisnika kod ponovnog posjeta stranice), ocjena proizvoda (da znate koje proizvode ste već ocijenili) i kolačiće sistema Google Analytics ( analiza posjeta web stranice).

Svi ti podaci, osim kolačića se čuvaju trajno na serveru kupinakit.online. Kolačić sesije se u memoriji poslužitelja pohranjuju samo u vrjeme posjete i brišu se nakon jednog sata neaktivnosti a trajni kolačići su trajno spremljeni na računalu posjetitelja.

Provedba politike privatnosti

Trgovac u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka, štiti osobne podatke s Pravilima o zaštiti osobnih podataka.

Svi zaposlenici koji imaju pristup osobnim i drugim korisničkim podacima upoznati su sa odredbama Pravila o zaštiti osobnih podataka i dužnosti zaštite osobnih i drugih podataka te su se dužni pridržavati odredbi o zaštiti povjerljivosti osobnih podataka i privatnosti korisnika online trgovine.

Registrirani korisnici mogu prestati koristiti online trgovinu u bilo kojem trenutku i mogu opozvati njihovu registraciju. Preko pisane izjave pošalju obavijest trgovcu o poništenju registracije.

Prije davanja izjave o otkazu registracije mora korisnik podmiriti sve nepodmirene obveze koje proizlaze iz kupnje u online trgovini.Trgovac će zaštititi povjerljivost osobnih podataka i privatnost korisnika online trgovine u skladu s pravilima o privatnosti i u slučaju otkazivanja registracije.

Zaštita djece
Poruke oglašavanja bit će jasno vidljive (uzimajući u obzir dob) i jasno odvojene od igara i natjecanja. Svaka komunikacija namijenjena djeci bit će primjerena njihovoj dobi i neće iskoristiti dijetetovo povjerenje, nedostatak iskustva ili osjećaj lojalnosti.Ponuditelj neće prihvatiti naloge od nekoga u koliko sumnja da je dijete,bez izričitog dopuštenja njegovih roditelja ili skrbnika.

Davatelj usluga ne smije prihvatiti nikakve osobne podatke o djeci bez izričitog dopuštenja roditelja ili staratelja.

Vezano uz to, pružatelj usluga ne smije izdavati podatke od djece trećoj strani, osim roditelja ili skrbnika. Davatelj usluga ne smije pružati besplatan pristup proizvodima ili uslugama koje štete djeci.

Izvanredno otkrivanje osobnih podataka
Podaci prikupljeni i obrađeni na hello-doo.hr objavit će se samo ako je takva obveza određena zakonom ili u dobroj vjeri, da je takav postupak neophodan za postupke pred sudovima ili drugim državnim tijelima i za zaštitu i provođenje legitimnih interesa hello-doo.hr
Pravo informiranja

Imate pravo primati neplaćene podatke o vašim osobnim informacijama na raspolaganju, kao i pravo brisanja tih podataka. Ako imate pitanja o brisanju, obradi ili korištenju vaših podataka, molimo kontaktirajte: info@hello-doo.hr ili nam pošaljite zahtjev poštom.

Obavijesti o narudžbama: zadržavamo pravo da vas kontaktiramo na telefonski broj o broju pošiljke putem SMS poruke kada je vaša narudžba isporučena i ako stvari nisu preuzete od 3 do 5 dana isto tako pravo na telefonski poziv u koliko paket ne bude preuzet, kako bi vam mogli javiti da vas čeka na pošti.

Obavijesti: nakon prijave na obavijesti, će biti vaše ime, telefonski broj i vaša adresa e-pošte sa vašim dopuštenjem korištena samo u svrhe oglašavanja sve dok se ne odjavite sa obavijesti.

Na primanje obavijesti se možete prijaviti samo ako kod narudžbe odaberete poseban okvir koji vam omogućuje prijavu. Obavijest možete primiti putem e-maila, SMS-a ili telefonskog poziva.

Sve fotografije proizvoda su simbolične i ne odražavaju nužno sve značajke proizvoda, stoga služe samo kao informacijski zaslon!

U slučaju unosa adrese e-pošte na Facebook ili obrazac na prvoj stranici kupinakit.online, putem koje ćete dobiti kupon na Vašu narudžbu, mi ćemo vam spremiti vašu e-mail adresu u svrhu informiranja o posebnim pogodnostima i promocijama online trgovine kupinakit.online. Od baze podataka primatelja se možete odjaviti u bilo kojem trenutku s porukom na info@hello-doo.hr ili klikom na vezu “Odjava” na dnu promotivnih poruka e-pošte.

Da biste otkazali povremene promotivne SMS poruke primljenoj SMS poruci, odgovorite sa tekstom “Odjava” i uklonit ćemo vaš telefonski broj iz baze podataka primatelja.

Pravo da od firme Hello doo kao kontrolora podataka, kad god zatrebam tražim:

Pristup osobnim podacima i sljedeće informacije:
svrhu obrade
vrste osobnih podataka, korisnika ili kategorija korisnika kojima su ili će biti otkriveni osobni podaci, posebno korisnici u trećim zemljama ili međunarodnim organizacijama,
planirano razdoblje zadržavanja osobnih podataka ili, ako to nije moguće, kriteriji koji se koriste za utvrđivanje tog razdoblja,
postojanje automatiziranog odlučivanja, uključujući oblikovanje profila.
Razlozi za to, kao i važnost i predvidljive posljedice takvog tretmana za pojedinca.
Jednu (besplatnu) kopiju osobnih podataka u formatu koji sam odredio (ako je zahtjev predan elektroničkim putem i ne zahtijeva drugačije, kopija se dostavlja u elektroničkom obliku).Za dodatne kopije koje tražim, operator može naplatiti razumnu naknadu, uzimajući u obzir troškove.

Ograničenje obrade kad:
Osporavam točnost osobnih podataka, za razdoblje koje omogućuje kontroleru da provjeri točnost osobnih podataka,
kontrolor podataka više ga ne treba za obradu, ali jih trebam provoditi, provoditi ili braniti pravne zahtjeve.
Brisanje svih osobnih podataka (pravo na zaborav), ako su ispunjeni uvjeti iz članka 17. Zakona o zaštiti podataka, a osobito kada otkazujem takav pristanak za obradu osobnih podataka.
Izpis osobnih podataka u strukturiranom, široko korištenom i strojno čitljivom obliku,sa pravom za prosljeđivanje tih podataka drugom kontroloru, bez oštećenja izvornog administratora.
Prestane upotreba osobnih podataka u svrhu izravnog marketinga, uključujući profiliranje.
Da ne budem odluka utemeljena isključivo na automatiziranoj obradi,uključujući stvaranje profila koji imaju pravne učinke u odnosu na mene ili na sličan način, ima značajan utjecaj ako su ispunjeni uvjeti propisani člankom 22. Uredbe o općoj zaštiti podataka
Pravo podnijeti žalbu protiv kontrolora kod službenika za informiranje ako smatram da obrada osobnih podataka krši Opću uredbu o zaštiti podataka.
Postupak ostvarivanja prava

Svjestan sam da se sve gore navedene zahtjeve u vezi s ostvarivanjem prava u vezi s osobnim podacima mogu uputiti pisanim putem kontroleru, na adresu e-pošte

Svjestan sam da, za potrebe pouzdane identifikacije u slučaju ostvarivanja prava osobnih podataka, operater može zatražiti dodatne informacije od mene i on može odbiti suradnju samo ako dokazuje da me ne može pouzdano identificirati.

Svjestan sam da, po mojem zahtjevu, kojim izvršavam svoja prava u odnosu na gore navedene osobne podatke, operator mora odgovoriti bez nepotrebnog kašnjenja i najkasnije mjesec dana nakon primitka zahtjeva.

O kolačićima

Što su kolačići i zašto su potrebni?

Kolačić je kratki tekst koji web site šalje vašem pregledniku kada posjetite. Na taj način prepoznajete web stranicu, sjetite se informacija o svom posjetu i pružite vam prijateljsku i jednostavniju web uslugu.

Korištenjem kolačića prilagođavamo sadržaj na našoj web stranici, sjeti se vaših postavki i zabilježi posjet naše online trgovine. Pregledavanje naše onlinetrgovine je ugodnije, brže i učinkovitije s kolačićima.

Onemogućavanje kolačića

Vi odlučite da li ćete dopustiti pohranu kolačića na uređaju. Možete kontrolirati i mijenjati postavke kolačića u vašem web pregledniku.

Za informacije o postavkama kolačića odaberite web preglednik koji koristite.

Chrome
Firefox
Opera
Internet Explorer 9
Internet Explorer 7 in 8
Safari
Ako promijenite ili izbrišete datoteku kolačića preglednika, promijenite ili nagradite svoj preglednik ili uređaj, možda ćete morati onemogućiti kolačiće.

Povrat i zamjena

U roku od 14 dana od dana kupnje imate mogućnost kupljene artikle vratiti i imate pravo na zamjenu artikla ili na povrat novca.

Artikl kojeg želite vratiti ili zamijeniti mora biti neoštećen. Vraćen mora biti u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svom priloženom opremom. U suprotnom slučaju će zahtjev za reklamaciju biti odbijen ili djelomično riješen.

Shopping Cart
Scroll to Top

Ova web stranica koristi tehničke kolačiće i kolačiće trećih strana za pružanje nekih usluga. Nastavkom pregledavanja omogućit ćete upotrebu kolačića i slažete se sa uvjetima korištenja. Informacije

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close